Komaj smo čakali dva dni konference InOrbit 2017 z zvenečimi imeni strokovnjakov s področja digitalnega marketinga! Definitivno nas nista razočarala. 9. in 10. marec 2017 si bomo zapomnili po odličnih prezentacijah, novih informacijah in temu, da so zastonj kavo umaknili s prizorišča takoj po kosilu – ravno takrat, ko jo marketingarji najbolj potrebujemo! (Na prizorišče se je vrnila popoldan, pa tudi po kosilu je bilo možno nujno dozo kofeina naročiti v kavarni, seveda z doplačilom.)
Ob registraciji smo prejeli lično zapakiran must-have, kot se za odlično organizirano konferenco spodobi: poleg obveznega zvezka, pisala in vode se je v beli škatli skrival mini šampanjec in energijski napitek.
V četrtek ob devetih zjutraj smo v nabiti dvorani v Kongresnem centru Brdo poslušali Roka Terkaja in dihali z njim. Super moderator, ki je oba dni napovedoval govorce in odrapal nekaj svojih komadov. Prvi dan konference smo enoglasno označili kot en velik val: nekateri govorci, predvsem tisti, ki so se dotaknili globokih brezen spletne analitike, so najbrž ciljali na izjemno podkovane analitične guruje, saj je njihova vsebina bila precej advanced.
Druga vijuga tega vala pa je predstavljala tiste govorce, ki so na splošen in osnoven način prikazali, kakšni oglasi »palijo« in katere so osnove optimiziranih spletnih strani. Skratka, ne glede na tematiko, smo se že prvi dan precej naučili in imeli seznamček stvari, ki jih bomo poguglali in se vanje poglobili, da bomo še izboljšali kakovost svojih storitev.
Drugi dan se je začel izjemno – na oder je stopila Liraz Margalit, ki je na pozitiven in navdušujoč način govorila o obnašanju spletnih kupcev in kako jim ponuditi točno tisto, kar si želijo. We were mind-blown. Z zanimivimi informaciji, ki jih je podala simpatična Izraelka, bomo lahko marsikaj izboljšali in dosegli še osupljivejše rezultate. Hura!
Škoda, da je Larry Kim, svetovno znani strokovnjak za SEO, moral svojo prezentacijo oddrdrati z izjemno hitrim tempom, saj je imel očitno preveč za povedati in premalo časa, da bi vse skupaj bilo razumljivejše. Ok, kljub temu da od dotičnega predavanja nismo odnesli veliko, ti bomo še vedno sledili, Larry. Ker imaš rad samoroge.
Med odmori smo se podružili z našimi partnerji in prijatelji iz podjetij BMW Group, Sensilab in Ceneje, rekli eno, dve ali tri, spili še kakšno kavo in zadovoljno srkali vase sončne žarke, s katerimi nas je vreme.si osrečilo v Kranju.
Čestitke ekipi Red Orbit za odlično izpeljan dogodek in HVALA, da ste v Slovenijo ponovno pripeljali sodobna znanja s področja čudovitega digitalnega marketinga. Bravo!